اگر منت مي نهي بر كلام من ، با احترام سلامت مي گويم


رویای خیس

 

لحظه نبودن نيستن ها ، اگر منت مي نهي بر كلام من ، با احترام سلامت مي گويم

و هزار گلپونه بوسه به چشمانت هديه مي دهم. قابل ناز چشمانت را ندارد.

 

ديرروز يادگاري هايت همدم من شدند و به حرفهاي نگفته من گوش دادند و نمی دانم چرا به تمام حرفهایم سکوت تو غلبه می کند و تو لام تا کام بی حرفی .

 

و برايم دلسوزي كردند. البته به روش خودشان كه همان سكوت تكراري بود و

 

يادآوري خاطرات با تو بودن.

 

 باز هم ستاره به ستاره جستجويت كردم.

 

ولي نيافتمت.

 

از كهكشان دلسپردگي من خسته شدي كه تاب ماندن نياوردي و بي خبر رفتي ؟

 

مهتاب كهكشان نيافتني من ، آنقدر بي تاب ديدنت شده ام كه دلتنگي ام را به قاصدك سپردم

 

و به هزار شعر و ترانه رقصان به سوي تو فرستادم.

 

روزها و شبها به دنبالت آمدند و تو را نديدند. قاصدك هم برنگشت.

 

شايد او هم شيفته نگاه مهربانت شد. باشد،

 

اشكالي ندارد. تو عزيزي ، اگه يه قاصدك هم از من قبول كني ، خودش دنيايي است.

 

كاش ياسهايي كه برايت پرپر شدند و به سويت آمدند، دوست داشتنم را برايت آواز

 

كنند.كاش باران بعد از ظهرهايت، تو را به ياد اشكهاي من بيندازد.

 

هر پرنده سفر كرده اي از تو مي خواند و هر غنچه اي كه مي شكفد،

 

نام تو را بر زبان مي آورد. نيم نگاهي به روزهاي تنهايي ام كن و

 

لحظه هاي زرد و بي صداي مرا تو آبي و ترانه باران كن.

 

بگذار باز هم قاصدك ترانه هاي من در هواي دلتنگي تو پرواز كند.

 

همين حوالي بي قراري ها باز هم گلهاي بي تابي شكفته.

 

امشب ، شام غريبان عاشقانه من و تو است. به

 

يادت مثل شمع مي سوزم و ذره ذره وجودم آب مي شود.

 

تو هم به ياد بي تابي هايم شمعي روشن كن و بگذار مثل من بسوزد.

مهرباني باران ، يادم كن در هر شبي كه بي ستاره شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:,ساعت 21:0 توسط داوود میرزایی| |


Power By: LoxBlog.Com